30 فیلم سینمایی و تلویزیونی آخر هفته از تلویزیون پخش می شود
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا، این آثار روزهای 20 ، 21 و 22 بهمن ماه از شبكه ­های یك ، دو ، سه ، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می­شـوند.

اسامی این آثار و زمان پخش آن از شبكه های سیما به این شرح است

** شبكه یك

- فیلم سینمایی 'سناتور' به كارگردانی مهدی صباغ زاده و تهیه كنندگی غلامرضا موسوی پنجشنبه ساعت 22 پخش می شود؛ فرامرز قریبیان، مظفر سلطانی و پریدخت اقبال پور بازیگران این فیلم هستند.

- فیلم تلویزیونی 'آواز مردمان خوب' به كارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه كنندگی حسن عباسی جمعه ساعت 16 پخش می شود. مهسا كرامتی، سروش سلیمانی و محمد حاتمی بازیگران این فیلم با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

- فیلم سینمایی 'لبه تاریكی' به كارگردانی مارتین كامبل جمعه ساعت 24 بازژخش می شود.

- فیلم سینمایی ' 127 ساعت' به كارگردانی دنی بویل ساعت 16 روز شنبه پخش می شود.

جیمز فرانكو بازیگر اصلی این فیلم است.

** شبكه دو

- فیلم سینمایی - عروسكی 'شهر موش ها' به كارگردانی مرضیه برومند و محمد علی طالبی پنجشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه پخش می شود.

- ساعت 17 و 30 روز جمعه فیلم سینمایی 'روز با شكوه' به كارگردانی كیانوش عیاری ژخش می شود كه علی نصیریان، جمشید هاشم پور و علیرضا خمسه در آن ایفای نقش كرده اند.

- ساعت 23 روز جمعه نیز فیلم سینمایی 'دُمرُل' پخش می شود كه به كارگردانی یداله صمدی و با بازی علیرضا لرستانی، ماندانا نبی زاده، محمد برسوزیان و خسرو دستگیر در سال 1372ساخته شده است .

- ساعت 17 و 30 دقیقه روز شنبه فیلم تلویزیونی 'تصویر گمشده' به كارگردانی امیر شهاب رضویان و تهیه كنندگی مهدی شفیعی روی آنتن شبكه دو سیما می رود

** شبكه سه

- ساعت 10 صبح روز پنجشنبه فیلم سینمایی 'امیدها' به كارگردانی ناگش كوكونوور و با بازی جوهان آبراهام و سونال سهگال محصول سال 2010 كشور هند باز پخش می شود.

- ساعت 20 و 30 دقیقه روز پنج شنبه نیز فیلم سینمایی 'خدمتگزار شهر' به كارگردانی رانجیت كاپور پخش می شود كه ریشی كاپور و پرینشو چاترجی در آن بازی كرده اند.

این فیلم سال 2009 هند است.

- فیلم سینمایی 'گانتز' به كارگردانی شینسوكه ساتو ، محصول سال 2010 كشور ژاپن با بازی تاكایوكی یامادا و كنیچی ساعت 10 روز جمعه بازپخش می شود.

- فیلم سینمایی 'آخرین مجرد' به كارگردانی محمدرضا فاضلی با بازی مجید صالحی و زیبا بروفه ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه پخش می شود.

- ساعت 14 و 30 دقیقه روز شنبه فیلم سینمایی 'آخرین كار برلینگر' پخش می شود.

ساشا هن و كریستینا پلیت در این فیلم به كارگردانی میشل كریندل محصول سال 2007 كشور آلمان به ایفای نقش پرداختند.

- ساعت 19 روز شنبه فیلم سینمایی 'فارلپ' به كارگردانی سیمون وینسر، محصول سال 1983 كشور استرالیا پخش خواهد شد كه تام بورلینسون و جودی موریس در آن بازی كرده اند.

** شبكه چهار

- فیلم سینمایی 'غرب و غربت' به كارگردانی اندی دی امونی ساعت 15 و 30 دقیقه روز پنجشنبه بازژخش می شود. این فیلم محصول سال 2010 انگلستان است با بازی آقیب خان و لیندا باست ساخته شده است.

- فیلم سینمایی 'سرقت از برینك' به كارگردانی ویلیام فرید كین ساعت 12 و 30 دقیقه روز جمعه پخش می شود. پیتر فالك، پیتر بویل و جینا رولندز در این فیلم كه محصول سال 1978 است، بازی كرده اند.

- فیلم سینمایی 'راه رودخانه' به كارگردانی متیو لوتولر ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه در برنامه سیما چهار پخش می شود. در این فیلم زاچ گیلفورد آمبرهرد و ویلیام هارت بازی كرده اند و محصول سال 2010 است.

- فیلم تلویزیونی 'غبار زمان' به كارگردانی خسرو معصومی ساعت 20 و 30 دقیقه روز شنبه پخش می شود. مرضیه خوش تراش و مهدی احمدی در این فیلم بازی كرده اند.

- فیلم سینمایی 'رنگ حقیقت' به كارگردانی ماركو مارك و ژینگ وانگ ساعت 23 و 15 دقیقه روز شنبه پخش می شود. آنتونی وانگ، جردن چان و هوئینگ وون در این فیلم سینمایی محصول سال 2003 كشور هنگ كنگ بازی كرده اند.

** شبكه تهران

- فیلم سینمایی 'اظهار نامه گمركی' 30 دقیقه بامداد روز جمعه بازپخش می شود. دنی بون ، بونو آپولورد و كرین ویر در این فیلم سینمایی به كارگردانی دنی بون محصول سال 2010 كشورهای بلژیك و فرانسه بازی كرده اند.

- فیلم سینمایی 'آستریكس و ابیلیكس علیه سزار' ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه پخش می شود. كریستین كلاور ، روبرتو بنیگنی ، ژرارد دی پاردیو و مایكل گالابرو در این اثر سینمایی به كارگردانی كلود زیدی، محصول سال 1999 كشورهای فرانسه، آلمان و ایتالیا به ایفای نقش پرداختند.

- قسمت اول فیلم سینمایی 'سلطان كوهستان' ساعت 19 روز جمعه پخش می شود.

پیرفرانسیسكو، فاوینو، سیمون گندولوفو و نیكول گریمادو در این فیلم ایتالیایی محصول سال 2006 بازی كرده اند.

- ساعت 13 و 30 دقیقه روز شنبه فیلم تلویزیونی 'بی ستاره' پخش می شود. بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، كیانوش گرامی، نیكی نصیریان و غلامرضا بنفشه خواه در این فیلم به كارگردانی بهمن گودرزی و تهیه كنندگی محمد شایسته بازی كرده اند.

- قسمت دوم فیلم سینمایی 'سلطان كوهستان' ساعت 20 و 45 دقیقه روز شنبه پخش می شود.

** شبكه شما

- فیلم تلویزیونی 'قشلاق آخر' ساعت 23 روز پنجشنبه پخش می شود. مسعود شریف و حسین پهلوان زاده در این فیلم تلویزیونی به كارگردانی ایمان افشاریان و تهیه كنندگی سید اشرف طباطبایی و محمد جواد مرادی به ایفای نقش پرداختند.

- فیلم تلویزیونی 'به همین نزدیكی'ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه از شبكه شما پخش می شود. عاطمه نریمانی ، محمد نصراللهی و محمد سهرابی در این فیلم به كارگردانی مجید عكاف زاده و تهیه كنندگی اصغر صادقی از تولیدات صدا و سیمای مركز اصفهان بازی كرده اند.

- ساعت 13 و 30 دقیقه روز شنبه فیلم تلویزیونی 'در برابر باد' پخش می شود كه بهزاد رحیم خانی، حسین علی پور ، اكرم محمدی، چیا محمدی، تیرداد كیایی، رضا اكبری، بهرنگ علوی، نیلوفر شهیدی و حمید علیخانی در این فیلم بازی كرده اند.

حسین تبریزی كارگردان و محمد رضا شریفی ومصطفی علمی فرد تهیه كنندگان این فیلم هستند.

** شبكه نمایش

- پنجشنبه ساعت 19 فیلم سینمایی 'چهار شگفت انگیز2' پخش می شود. لوان گروفود ، میشل چیلیس و كریس اوانس در این فیلم سینمایی به كارگردانی تیم استوری و تهیه كنندگی اوی آراد محصول سال 2005 بازی كرده اند.

- فیلم های سینمایی فرشته نزدیك است، تشریفات، هورتون، ترن و ' اگه می تونی منو بگیر' نیز روز پنجشنبه از شبكه نمایش پخش می شوند.

- فیلم تلویزیونی 'پاپوش' ساعت 13 روز جمعه پخش می شود. بهنام تشكر، حدیث میرامینی و اصغر محبی در این فیلم به كارگردانی منوچهر هادی و تهیه كنندگی انوش جعفریان بازی كرده اند.

فیلم های تلویزیونی و سینمایی ساك سربازی، پاییز گرم 1، تحفه هند، شیلات و دشمن پشت دروازه ها دیگر آثاری هستند كه این شبكه برای پخش در روز پنج شنبه در نظر گرفته است.

فیلم های تلویزیونی و سینمایی 'جمعه 12:45'، مهریه بی بی، پاییز گرم 2، دادا ، هدیه نهایی و هدف نامریی نیز روز شنبه از این شبكه روی آنتن می رود.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: